fredag 10 november 2017

Celebert besök!




                                                                   Hej, hej!

Fredagseftermiddag, wohoo! I  morgon har jag dessutom SEMESTER eftersom jag inte har någon barnvakt. Sonen får jobba i stället för mig så det blir en win-win situation kan man säga.

Idag hade jag ett celebert besök i kassan. Synd bara att jag inte förstod det förrän efteråt. 😊

Självaste Bondbrunden (tvåfaldig till och med) Mary Stavin handlade av mig!! Hon betalade med kort men eftersom hon inte hade någon kod så fick hon visa leg och hade då ett amerikanskt körkort. Kollade namnet och jämförde med kortet och såg då hennes namn, men kunde inte riktigt placera det. Tänkte dock på Bond och bad kollegan googla lite snabbt och visst var det en alldeles äkta Bondbrud!

                         


In action med självaste Roger Moore.

Mary är född i Örebro så  hon var nog här och hälsade på sin mor som tydligen bor kvar här Hon kanske också är kund hos oss?

Hade jag vetat att det var hon kanske jag hade blivit starstrucked så det var väl lika bra att jag inget visste.

För många år sen, när jag och maken var i på Harrod´s i London så kom Roger Moore in och då blev jag verkligen starstrucked! Tror alla blev det som var där. Det var innan alla hade kameror på telefonerna så ingen fotade utan alla bara stod helt stilla utan att knappt andas ens, haha.

Nu ska vi snart ta kväll här. Isan har en kompis med sig från skolan som snart ska bli hämtad. Sen blir det fredagsmys!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar