lördag 5 augusti 2017

Kristinehamn!





                                                                          Hej!

Idag kom vi äntligen iväg till Kristinehamn som jag planerat hela sommaren. Det låter kanske konstigt att ha en längtan dit och det var väl inte det egentligen utan att de faktiskt har H&M Home där!

Vi har ju inte fått det, än (!) och jag tycker att de har så mycket fint där. Vi var mest på jakt efter förvaring till Isans rum och visst vet jag att man kan beställa på nätet förstås, men det är ju kul att klämma och känna också.

Nu var det dessvärre ganska utplockat där så någon stor förvaringskorg blev det inte utan jag får nätshoppa. Men det var kul med en liten dagsutflykt och att se någon nytt. Man känner sig lite "turistig" fast man inte är långt hemifrån.

Vi var även in på en stor loppis som jag läst mycket om men det var då rakt ingenting att ha. Så nu vet jag det med och kan slå det hur hågen! 😃

H&M Home ska dessutom öppna i Marieberg hösten 2017 så snart kan jag åka dit!

Hur som helst så lutar det åt att jag köper en sån här till alla gosedjur som dräller överallt:

Den verkar rätt stadig och rymmer mycket. Diskret mönster och färg också som passar in fint.

I morgon är det sista semesterdagen och det känns heeelt OK! Vi ska hem till mamma och pappa en sväng för att fira hans födelsedag men sen är det väl bara att förbereda sig på jobbet.

Och visst ja! Isan ska ju börja på fritids, stora damen! DET blir spännande!! Nu börjar en ny period i livet. 😐


                                                                 Ha en skön kväll!


                                           































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar