tisdag 26 november 2013

Fortfarande sjuka.

Men i morgon ska jag i alla fall gå till jobbet. Får rusta mig med Ipren och nässpray så ska jag nog klara några timmar. Får se om Isan kan gå till dagis. Om inte får mannen vara hemma. Hon är i alla fall feberfri nu. Och pigg. Dock sov hon flera timmar idag, i min säng och det krävdes ingen övertalning för att få henne i säng nu heller.

                                  

I söndags åkte vi till mannens mor och hennes man och firade hans födelsedag. Något försenat. Det kändes inte som rätt tillfälle att säga att vi var sjuka. När vi kom dit visade det sig att svägerskans man var hemma och kände sig krasslig. Nåväl, vi var bara där ett par timmar. Och vi var inte alltför tätt inpå varandra. Hoppas verkligen att vi inte smittade dem!

                                               

Vi fick VÄRLDENS godaste köttgryta som hade puttrat i flera timmar och var alldeles underbar. Så där möra köttbitar som bara faller isär. Och kokt potatis!!! Jag har inte ätit kokt potatis på flera månader!!! Hur gott är det inte? Isan mumsade också i sig och åt med kniv och gaffel! :)

                            

Igår tillbringade jag förmiddagen på sjukhuset med sonen som gjorde ett "mindre" kirurgiskt ingrepp. Berättar i morgon.

 Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar