torsdag 28 november 2013

Att operera med Kiwi.

Godmorgon!

Var så trött igår kväll efter jobbet så jag orkade inte gå in på datorn ens. Men nu ska jag berätta om sonens sjukhusbesök i måndags. Han skulle göra ett ingrepp på dagkirurgen. Inget stort, men han skulle ändå sövas. Jag fick följa med honom ända fram till han blev sövd och sen fick jag vänta på att han skulle bli klar och vakna. Han var lite nervös och det var jag med såklart, det är ju alltid en risk med narkos.

 När han var färdig för att sövas så frågade en narkossköterska en sista gång om han är allergisk mot något, på vilket han svarar: Kiwi, men jag tvivlar på att ni behöver använda er av en sån under ingreppet? Hihi, så himla roligt svar! Och en så rolig syn om de verkligen SKULLE använda en Kiwi!!! -Syster, kiwi, tack.

                                              
                                                     Min son har en underbar humor!!

Nu ska jag göra mig i ordning. Tänkte hinna göra något vettigt innan jobbet idag. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar