torsdag 24 oktober 2013

Tandvärk!!!

Hej!

Här kommer jag och stör mitt i "Hela Sverige bakar"! Skulle bara berätta om tandläkarbesöket idag. Det visade sig att en gammal lagning hade lossnat och den fixade hon till. 1600:- kronor fattigare och med en tillfälligt förlamad ansiktshalva åkte jag tillbaka till jobbet full av tillförsikt. Men. Nu när bedövningen för länge sen har släppt så känner jag ingen skillnad. INGEN skillnad!! Jag har fortfarande värken från hel...et! Och det ilar ända upp i hjärnan när jag äter. Vad är det här??? Ok, nu måste jag ju vänta till den 11 november då jag har min ordinarie tid så får jag väl stå ut till dess då?

                                       

Jag ska åka till apoteket och köpa Flux och skölja med och så kan man ju äta Voltaren mot inflammationer. Suck. Hatar det här med tänderna. Man är ju så hjälplös! Jag tycker ju att jag är duktig på att borsta tänderna, och jag äter ju inte extrema mängder godis. Eller??? Sötade drycker dricker jag aldrig! Men en dryck behöver i och för sig inte vara söt för att fräta på tänderna.


                   
Nu har jag ätit en kanelbulle. Det låg en ensam bulle kvar i en plastpåse i frysen. Jag tyckte lite synd om den som inte hade några kompisar, så det var lika bra att äta den. Det var kardemumma i den också. Den var mycket god. Men nu ska jag gå och borsta tänderna (!) och hoppa ner i sängen. Börjar kl. sju i morgon. Urrk.

                                                                    Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar