onsdag 21 augusti 2013

Ännu en loppis!

Hej, hej!

Det var ett bra tag sen jag var inne här sist. Det har inte hänt så mycket heller sen senast, så jag har egentligen inget kul att berätta. :)

Isan har ju börjat på nytt dagis och trivs som fisken i vattnet. Nästa vecka börjar de med sina skogspromenader som de kommer att ha en gång i veckan. Då ska de ha med sig ryggsäck med lite matsäck i. Det kommer hon att gilla!!

Hon fick faktiskt en ryggsäck redan som liten baby av sin faster, men hon har inte använt den en. En supersöt röd liten rygga från POLARN! Den blir perfekt!

                         

I lördags var vi på garageloppis hela dan! Det var i ett av de äldre bostadsområdena i stan och det var ca. 80 bord!!! Jeeesus. Det var nog den största garageloppisen som jag har varit på. Vi hittade lite av varje, bl a. lite kläder till Isan, ett par gummistövlar till mig och ett helt nytt handduksset som passar bra till badrummet.

Många hade bakat och sålde kaffe med dopp, och korv med bröd. En del hade till och med bord och stolar så man kunde sitta ner och fika om man ville. Det ville dock inte vi, för vi var ju där för att fynda! Isan åt dock en korv, och sen sov hon middag. Perfekt.

Jag köpte också hud och hårvårdsprodukter av en tjej. Helt nya förstås! Rengöringscreme, solcreme, balsamspray m.m från Lóreal. Kostade 20:- Billigt! Får se om vi får någon användning för solcremerna i vinter, men det verkar inte så. Har ju inga semesterdagar att ta ut, och då tycker jag att det blir för dyrt att åka. :(

Nej, nu ska jag ta och åka till jobbet! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar