måndag 11 december 2017

Julklappar, julklappar, julklappar!




                                                                   Hej, svejs!

Ledig måndag. Har jobbat helg, så det var väldigt skönt. 😊 Har varit hemma och tvättat och plockat lite, men mest har jag slagit in julklappar!

Väntar på två böcker till Isan men sen är jag färdig i stort sett. Kanske blir nåt till svärmor/mamma och pappa men bara nåt lite. Huvudsaken är att jag är färdig till barnen. Jag har även köpt och slagit in alla paket som svärmor och mamma och pappa ska ge till Isan så det har ju varit tredubbelt jobb kan man säga.

Men det tar jag gärna på mig. Jag vet ju bäst vad hon verkligen önskar sig och farmor har haft mycket nog den här hösten utan att hon ska behöva flänga runt och handla julklappar också.

Vad har jag köpt då kan man undra? Från mig och mannen får hon faktiskt inte så mycket. Mest kläder. Hon önskar sig nya träningskläder så jag köpte några fina på Sportshopen.




Handlade från Pomp de Lux på Black Friday då de had 25% rabatt på hela sortimentet.

Köpte detta:





Mjuka sköna plagg att ha på skolan och fritids. Hoppas att hon gillar dem!

Hon får även lite leksaker som jag fyndade på Toys R Us för några veckor sen. De har ju kört 25% på alla leksaker under helgerna senaste månaden.



Tror jag ska köpa en sån där lite batteridriven ljusslinga och sätta runt kanten på huset för en extra julkänsla? Det kanske är mest jag som kommer att leka med huset och katterna?

Från mormor och morfar får hon två Frostdockor, typ Barbie och så den där Play doh leran som jag köpte på Åhléns för bara 124:50!

Hon får dessutom två Walki Talkies som jag köpt på Ebay! 😊


Återstår att se hur (om) de fungerar?! Min chef hade köpt liknande och han sa att de funkade hur bra som helst! 😊

Från farmor och W får hon två kuddar från H&M:


Hon får även en pyjamas där ifrån, tuschpennor och en läs och skrivbok, samt de två böckerna som jag väntar på. 

Tror det var allt?

Nu ska vi snart gå och hämta vår guldklimp och fika lite hos farmor. 

Vi sees!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar